Veelgestelde vragen

Een aantal vragen worden ons met regelmaat gesteld. Hieronder vind u een selectie met de meest gestelde vragen:

Hebben jullie ook een winkel?

Ja, Oost & Dijk Interieur heeft vanaf 7 juni 2019 een winkel. Deze winkel is in eerste instantie geopend op donderdag, vrijdag en zaterdag. Maandag, dinsdag en woensdag zijn we slechts geopend op afspraak. 

Van wat voor hout worden de producten gemaakt?

Wij gebruiken over het algemeen vurenhout en/of eikenhout. Uiteraard kunnen we ook producten maken van andere soorten hout, indien dat gewenst is. Neem hiervoor gerust contact met ons op.

Het hout vertoont na verloop van tijd scheurtjes / kiertjes, hoe kan dat?
Het kan gebeuren dat na verloop van tijd het hout kleine scheurtjes of kiertjes vertoont. Dit komt omdat het hout "werkt" op het moment dat het meubel bij u in huis staat. De oorzaak is de luchtvochtigheid en temperatuur in huis. Wanneer de luchtvochtigheid percentage laag is, zal het hout lichtlijk krimpen. Het kan zijn dat dit zelfs pas na een half jaar effect heeft. 

Heb ik garantie op scheurtjes en/of kiertjes die achteraf zijn ontstaan?
Wij geven geen standaard garantie over scheurtjes of kiertjes die achteraf ontstaan. Wij hebben hier vooraf helaas geen invloed op en hout "werkt" eenmaal nog door. Uiteraard denken we wel graag per individueel geval mee. In sommige gevallen repareren wij het of of wisselen wij het hout om (wanneer de werking van het hout ervoor zorgt dat het meubel niet meer naar behoren functioneert). 

Wordt alles door Oost & Dijk interieur zelf gemaakt?

Ja, wij maken alles zelf. Denk hierbij aan het lassen en spuiten van de frames, selecteren en bewerken van het hout en de volledige montage van beide. Hierdoor is alles op maat gemaakt en kunnen we onze kwaliteit garanderen. Zo heeft u dus altijd een uniek product in huis. 

Is de kleur op de foto's de enige kleur?

De kleur op de foto's zijn bedoelt ter illustratie. Wij zullen de producten standaard in die kleuren leveren. Indien een andere kleur gewenst is, kunt u dit vooraf aangeven. Wij zullen dan kosteloos de kleur naar wens aanbrengen. 

Kunnen jullie ook een product namaken?

Ja, dat is mogelijk. Houd er rekening mee dat wij producten van concullega designer's niet zomaar mogen kopiëren.  Hierdoor zullen we altijd een aantal aanpassingen moeten doen aan het product naar wens. 

Wat is het grote verschil tussen jullie producten en die van een andere meubel designer / winkel?

Het grote verschil is dat wij zelf alles maken. Zo kunnen wij de kwaliteit garanderen en weten we precies wat we afleveren. Daarnaast zijn wij in veel meubels goedkoper dan andere partijen. Dit komt omdat wij naast ene verkooppunt ook ons eigen fabrikant zijn. Daardoor hebben we geen hoge inkoop kosten waar een winstmarge overheen berekend wordt. Daarnaast doen wij doen alles zelf zodat u van de lage kosten kunt profiteren. 

Bezorgen jullie in heel Nederland?

Ja, in Nederland bezorgen we in principe overal. Wij bezorgen binnen 15 werkdagen. De reden waarom er 15 werkdagen tussen de besteldatum en bezorg datum zitten is omdat wij het product in 80% van de gevallen maken op het moment dat het besteld wordt. Daarnaast combineren wij bezorgingen op basis van gebieden in Nederland. Hierdoor kan er dus enkele dagen tussen de besteldatum en de bezorg datum zitten.

Ik ben niet tevreden over het ontvangen product, wat moet ik doen?

Wij vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Wij zijn dan ook erg benieuwd waar u niet tevreden over bent. Neem daarvoor gerust contact op met ons via info@oostendijkinterieur.nl of via 06-45233227. Wij zullen er dan alles aan doen om uw naar tevredenheid te helpen. 

De waardering van www.oostendijkinterieur.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.8/10 gebaseerd op 38 reviews.